Lios
Sóc una persona gay q mai m'he liat amb ningú. I la veritat és q mai m'ho havia plantejat, però quan miro el meu voltant veig que totes les meves amigues tenen novios i lios i jo encara ni m'he liat. Sobretot em vaig sentir malament perquè a les festes de la mercè tot el grup amb qui anava es van liar amb tios i jo semblava un imbècil que mirava el concert, però em sentia molt malament pq no em puc liar. La veritat és que m'han agradat nois al llarg de la meva vida, però el que voldria és conèixer a gent de la mateixa orientació sexual que jo i de la meva edat. No només per liarme, sinó per tenir una relació... gràcies.
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que veig encara ets molt jove, tens 15 anys, però això no impedeix que tinguis ganes de liar-te amb algú o de tenir una relació, ja que és totalment comprensible que tinguis ganes de començar a explorar aquest món.
Tot i que hi ha moltíssima gent heterosexual que amb 15 anys encara no s'ha liat amb ningú, ser gay segurament fa més difícil lligar.
Tot i aquestes ganes de lligar, comprensibles a la teva edat, tingues paciència, no facis les coses perquè els altres també ho fan, espera el teu moment i tingues clar que no ets menys guai per no liar-te amb ningú.
Amb 15 anys és difícil formar part d'una comunitat LGTBQ+, i també has d'anar molt amb compte de no caure en el parany de liar-te amb algú que no t'agrada o molt més gran que tu només per "liar-te". Pren-te el teu temps i intenta conèixer a persones de manera natural, en extraescolars, festes o amistats d'amistats (per exemple).
Espero haver-te ajudat!
Paciència!
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas