DEPILACIÓ ZONA ÍNTIMA
Holaaa, gracies pel que feu sempre i respondre els dubte de tothom! Fa un parell d’anys q tinc pels (bastants) a la part de sobre del penis, osigui a la zona on surten pels, i no se com depilar-los perquè mai ho he fet i no vull preguntar-li a cap amic ni familiar, tampoc se q necessito, però tinc bastants. I l’altre dubte, ja fa 2 anys q hem surt semen i que tinc pels a la part íntima però encara mai m’han sortit pels a la zona de les aixelles no se si es normal. graciesss
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Estàs en plena etapa de desenvolupament, i és totalment normal que algunes parts del cos es desenvolupin abans que d’altres. A mesura que et vagis fent gran, veuràs com aquests canvis físics s’aniran equilibrant i col·locant al seu lloc.
Pel que fa a la depilació del pèl púbic, hi ha diverses opcions:
- Retallar amb tisores, si només vols escurçar una mica el pèl.
- Afaitar-te amb fulla, però anant amb compte de no fer-te talls. És recomanable fer-ho amb gel o escuma.
- Cremes depilatòries, que desfan el pèl i després el pots retirar amb una espàtula
- Màquina d’afaitar elèctrica, també amb precaució.
També pots optar per no fer res i deixar-te el pèl tal com està. L’important és que sigui una decisió teva, sense pressions ni per sentir que "has de fer-ho". Fes el que et faci sentir més còmode amb el teu cos.
Pots demanar informació a la farmàcia o a la botiga on ho compris i llegir-te bé les instruccions abans d’utilitzar el producte.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas