No sabem q fer, massa complicat i nou
Aquesta consulta l'hem fet els 2 junts. Som dos nois que ens coneixem de fa 1 any aprox, vam connectar molt i ens em fet millors amics. Cada dia q passa ens estimem mes encara i ens coneixem bastant. Aquests ultims mesos la gent ens chismejava bastant pero nosaltres passavem. Vam començar a fer bromes i tirar-nos indirectes mutuament q en veritat cap dels dos sabia si era de broma o començava a ser real. Fa unes setmanes no paravem de tirar-nos indirectes i em notat un canvi. L'altre dia vam dormir junts com de vegades fem, pero la cosa va canviar. Vam dormir la nit abraçats i ens fam fer algun petó. Despres d'aixo vam haver de parlar q estava passant i esq la veritat no sabem q sentim, ni si realment estem enamorats o confossos, ni q fer ara, ni coma actuar i afrontar la situacio, si anem massa rapid, q pensara la gent i a mes aixo es nou pq no ens imaginavem q podria passar amb una persona del mateix sexe, tenim por i estem angoixats pq no sabem q fer pq ningu ens ho ha explicat ni enssenyat com ens em de sentir i q fer, i no podem deixar de pensar en el tema a totes hores. Si ens poguessis guiar una mica ho agaririem moltissimm pq ens sentim molt perduts i ens angoixa, gràcies!
Laura Centellas

Hola consultors!
Gràcies per escriure’ns!
Quina història més bonica!
Veig que teniu tant sols 15 anys, sou molt joves, però això no us impedeix tenir sentiments.
És molt bonic poder connectar d’aquesta manera amb algú, jo us diria que si esteu bé estant junts, continueu passant estones plegats, no cal posar etiquetes, no cal entendre del tot què està passant, simplement gaudiu de tot això que us feu sentir mútuament.
Pel que entenc, no heu sortit mai de l’armari, i no cal fer-ho ara si no esteu preparats. El meu consell és que continueu comunicant-vos entre vosaltres, i si teniu algú de confiança també podeu parlar-ne. També, si coneixeu algú del col·lectiu proveu de parlar-hi, demanar informació o simplement sentir-vos escoltats.
Esteu en una fase molt tendra i exploratòria, paciència i confiança. Ja us estimeu com a amics, i si sentiu connexió, ja teniu una resposta més. Potser més endavant vindrà l’amor, o no, però això serà un camí que anireu recorrent poc a poc, no hi ha pressa.
Espero haver-vos ajudat!
Estrella Dorca – Psicòloga sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas