m’estic pillant d’un hetero
ara he començat la uni i hem fet un grup d’amics molt xulo i amb qui em trobo bastant a gust. l’inconvenient és que hi ha un noi que pressumptament és hetero (esta de lios amb noies i tal), però a mi em sembla molt atractiu i tinc por que el que sento per ell sigui una mena d’”enamorament”. tambe et dic que potser que jo mateix estigui potenciant aquesta sensació perquè fa molt de temps que no trobava algú interessant i que m’encaixes i per això com que li dono massa voltes fent que generi sensacions que no estan. No se si se m’entén… La cosa es que tinc ganes de només veure’l com amic perque definitivament no em vull fer mal, i menys en l’amor. Però no se si aguantaré tota la carrera sense pillarme. I si em pillo, puc deixar de sentir-ho? merci!!
Laura Centellas

Hola,
A vegades, quan intentem reprimir un sentiment, l’únic que aconseguim és que creixi encara més dins nostre (tot i que ens pensem que passa el contrari). Per això, el que et recomanem és que puguis expressar-ho i fer-ho visible. Pots parlar-ne amb algunes persones del grup amb qui tinguis més confiança, o fins i tot directament amb aquest noi.
Observa què sents, com ho sents i intenta identificar què necessites. Un cop ho tinguis clar, comunica-ho a qui tu vulguis i demana de manera clara què necessites per ajudar-te a fer-ho més fàcil i a aconseguir el que vols. Pel que expliques, ara mateix el que necessites és no pillar-te d'aquest noi.
També pot ser que el que necessitis vagi canviant a mesura que passeu més temps junts. És normal, i pots anar explicant com et vas sentint a mesura que tot evoluciona.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas