Exitació
Bona tarda, fa ja unes setmanes que vaig acabar la meva "relació". En ser força tòxica i com que no feia res per veure'ns no hi havia gaire vida sexual i la poca que teníem era trista (no feia preliminars ni after care), pel que jo no gaudia gaire tot i intentar que no moris la "xispa". Ara que estic soltera noto que tinc molta "càrrega sexual" i em sento excitada a totes hores i no puc evitar fantasiejar amb situacions sexuals i de desig amb persones que m'atrauen. Sento que potser és per no haver-me sentit desitjada des de fa mesos, però a la vegada em fa cosa penjar-me d'algú o tenir una trobada sexual amb alguna persona i que torni a passar el no fer preliminars ni aftercare. Soc conscient que és un fet que jo també he de comunicar, però em fa por que com al passat tot i dir-ho no ho gaudeixi i no em diverteixi durant el sexe. Tinc ganes de tornar a tenir una bona experiència sexual, no només per l'excitació sinó per a mi mateixa (autoestima i satisfacció sexual).
Laura Centellas

Hola,
Entenem, doncs, que sí que has tingut experiències sexuals satisfactòries. Si és així, fantàstic! Parteix d’aquestes experiències i de tot allò que tu vols i et fa gaudir en el sexe.
És normal que hi hagi experiències més gratificants que d’altres. I com molt bé dius, la comunicació és clau, tot i que no ho és tot.
A partir d’aquí, només et queda seguir experimentant i veure què et vas trobant pel camí. Si et sents còmoda, tens desig i gaudeixes amb l’altra persona, endavant, continua explorant. I si veus que no et fa sentir bé o que aquella persona no pot oferir-te el que necessites, no cal forçar-ho ni quedar-t’hi.
La sexualitat pot anar canviant amb el temps, així que des d’aquí t’animem a experimentar amb tot allò que et doni plaer i t’ajudi a sentir-te bé amb tu mateixa, sigui quina sigui la pràctica.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas