Diferències de plaer entre l’estimulació externa i interna
Hola, ja fa bastant temps que em masturbo, però sempre ho faig per la part de fora. Quan he intentat posar-m’hi els dits a dins, no he arribat a sentir plaer. En canvi, quan ho faig per fora, sempre acabo molt bé i amb molt de plaer. Fa relativament poc vaig mantenir relacions amb una noia i em va posar els dits —de fet, era la primera vegada que m’ho feia una altra persona. Al principi no em va agradar i no sabia com dir-li que prefereixo l’estimulació externa. Cap al tercer cop vaig començar a agafar-li el gust, però tot i així no era el mateix que per fora, ja que en cap ocasió vaig arribar a l’orgasme. Tardava molt i, quan començava a agafar-li el truc, ella ja treia els dits. Quan jo li vaig posar els dits a ella, vaig fer-ho només amb estimulació externa perquè tenia la regla, i va tenir multiorgasmes. Després d’això, ella també em va tocar per fora i jo vaig arribar al màxim plaer. Tinc la sensació que no puc arribar al mateix plaer quan m’estimulen internament. I em sap greu, perquè la veritat és que m’agradaria saber com se sent. Ho vaig comentar amb una amiga i em va dir que moltes noies només senten plaer amb l’estimulació del clítoris. És normal que només senti plaer amb l’estimulació externa i no amb la interna? m genera frustració no arribar a l’orgasme amb la penetració, o simplement ho visc com una altra forma de plaer diferent? Què noto diferent entre l’estimulació externa i la interna, a nivell de sensacions físiques? Hi ha exercicis o tècniques que em puguin ajudar a explorar millor l’estimulació interna?
Laura Centellas

Hola,
L’òrgan que ens dona més plaer és el clítoris (en gran part el responsable del nostre plaer és el cervell). El clítoris té la part externa i visible en la vulva, que és com un botonet embolcat d’un caputxó i internament té dues potes que envolten les parets de la vagina.
És normal i força habitual, sentir més plaer amb l’estimulació externa del clítoris, que no amb la penetració, i moltes persones amb vulva només arriben a l’orgasme si s’estimulen el clítoris externament.
El que es pot buscar per gaudir més de la penetració vaginal és, primerament, estar molt excitada (llavis interns i externs de la vulva inflats i vermells, lubricació, respiració accelerada…) per seguidament introduir els dits o el joguet sexual a la vagina lentament, i sobretot acariciar la paret frontal de l’entrada de la vagina (que és la part més sensible i rugosa), fent un moviment amb els dits com si diguessis: “vine” a algú.
La resta del conducte de la vagina, té molt poca sensibilitat, que això no treu que hi hagi persones que els hi doni plaer.
És important estar excitada, perquè és la forma que el clítoris s’infli i internament toqui les parets de la vagina, que en ser estimulades internament, acaricien de forma indirecta el clítoris.
Esperem que et serveixi.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas