es normal?
noto que si em toquen el clítoris em molesta, encata que estigui la part preparada i tot, i si no em toquen el clítoris no se com arribar a l’orgasme
Laura Centellas

Hola,
Entenem, doncs, que en alguna ocasió tocant-te el clítoris has arribat a l’orgasme. Com ho fas, perquè no et molesti? Busca el que a tu et va bé, per poder-li expressar a l’altra persona i que t’ho faci igual.
El clítoris és extremadament sensible i si el toques directament pot provocar molèsties. Per fer-ho, doncs, t’aconsellem que li facis carícies lentament, amb delicadesa i de forma indirecta. Alguna forma d’acariciar-lo indirectament pot ser, per exemple: acariciant-lo amb el caputxó que té el clítoris o utilitzant els llavis interns de la vulva, també el pots acariciar tocant la vulva des de fora amb la palma de la mà, fent cercles o pujant i baixant, també pots fregar-te amb un coixí o algun objecte agradable, també existeix l’opció de fer-ho amb la roba interior posada.
Busca la forma que et faci gaudir, però que no et provoqui molèsties.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas