El meu nòvio i jo
Hola, merci per tota la feina que feu en sèrio. Mira, us volia explicar una cosa q em fa moltissima vergonya. Ja fa uns mesos que tinc un novio, tinc 14 anys. Estic molt enamorada d'ell i l'altre dia vam quedar a casa seva i no se com vam acabar que jo li vaig fer una paja i ell em va ficar els dits. M'ho vaig passar molt be però esq em fa molta vergonya explicar-ho i trobo qeu pode no era l'edat correcte per feru. Què n'opineu? Jo en cap moment em vaig sentir incomode pq ens coneixem moltissim pero ns si explicaru a algu. Moltissimes gracies i bona setmana!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
El més important és que ho féssiu perquè realment en teníeu ganes. I si, a més, us vau sentir bé i ho vau gaudir, encara millor! Això és el que realment importa.
A partir d’aquí, si tens la necessitat de compartir-ho amb algú, et recomanem que ho facis amb alguna amiga o persona de confiança. La sexualitat forma part de la nostra vida i té un impacte significatiu en com ens sentim i ens relacionem. Per això, és important poder-ne parlar amb naturalitat i llibertat, sempre que en tinguem ganes. Compartir aquestes experiències ens ajuda a entendre’ns millor i a normalitzar aspectes que sovint es viuen amb molts tabús.
Gràcies per la consulta. Una abraçada i bona setmana!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas