Violencia masclista
Hola,sóc una Noia que ha patit una violacio i tot i no voler denunciar m agradaría rebre ajuda o saber si Hi ha grups d ajudar, Agrairia la vostre resposta Gracias
Laura Centellas

Hola,
Sentim que hagis hagut de passar per aquesta situació i et donem tot el suport des d’aquí i una abraçada enorme, que segurament és el que més necessites ara mateix.
És important, tal com estàs fent, que busquis un espai segur i persones de confiança per poder-ne parlar lliurement. Això et pot ajudar a sentir-te més alliberada i a sentir que no estàs sola en això, ja que hagis hagut de viure aquesta situació no és responsabilitat individual, sinó social!
A nivell públic, existeixen Serveis i oficines d'informació i atenció a les dones, com el Servei d’Informació i Atenció a les Dones (SIAD) i el Servei d’Intervenció Especialitzada en violències masclistes (SIE). Et deixem l’enllaç amb tota la informació i les diferents ubicacions on es troben els serveis:
Aquí t'atendran gratuïtament, de manera totalment segura i empàtica, et recomanem molt que visitis el SIAD.
També hi ha el Servei d’Atenció Integral LGTBIQ+ de Catalunya que és un servei integral per a persones que hagin patit o estiguin en risc de discriminació o violència per orientació sexual, identitat de gènere o expressió de gènere. Et deixem l’enllaç (si cliques sobre "contacta", t’apareixen totes les ubicacions que hi ha a Catalunya).
Serveis-i-tramits-de-la-Xarxa-dAtencio-Integral-SAI/index.html
Hi ha el Centre Jove de Salut de Girona que té serveis per a joves que inclouen atenció en casos de violència sexual, acompanyament i orientació. Et deixem l’enllaç on, veuràs tots els links relacionats amb violència masclista:
Si sents molta urgència o no tens forces per buscar i llegir informació, et recomanem trucar el 900 900 120 o enviar un correu electrònic al 900900120@gencat.cat. És un servei d’atenció telefònica i per correu electrònic de demandes relacionades amb les violències masclistes. És un servei gratuït i confidencial d’atenció 24h 365 dies l’any. Et donen atenció psicològica i jurídica diferents professionals especialitzades. També et poden orientar i recomanar el que seria millor fer en el teu cas en concret. Et deixem l’enllaç amb més informació:
Si no ho has fet i ho consideres necessari, seria convenient que rebessis atenció mèdica, en cas que pensis que la teva salut física hagi pogut estar afectada.
Per qualsevol altre consulta, no dubtis a escriure’ns i a demanar tot el suport que necessitis.
Gràcies per la consulta i una abraçada ben gran!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas