la meva manera de pensar
hola soc un noi de 23 y bueno desde els 17 anys que vaig tenir la meva ultima novia la situacio no va acabar be amb feia tria entre yo y els meus amics y yo vaig triar als meus amics en fin resumin feia desde que la vaig deixar que no vaig estar amb cap mes noia y porto 7 anys solter la vritat que aixo ma fet entendrem mes a mi mateix y estimarme y bueno pro el que ha pasat que desde el any pasat me agradaba una noia y yo li vaig que magrada pro nomes em veia com un amic mai avia sentit aquesta sensacio de amor que vaig tenir amb ella cuan me abraçaba y em donaba dos petons a la galta cuant em feia una abraçada era com que no hi avia ninguna en aquell moment es peraba el temps y semblava que nomes estiguesim nosaltres dos era increible no me avia pasat mai pro he acceptat que ella nomes em veu com un amic ya sem va pasant lu de estar malament per aver estat enamorat pro devages torna el sentiment pro hi ha una cosa que ma fet sentir be se que la gent que hu llegeixi amb jutjara y pensara malament pro he anat a un local de noias de compañia per desfogarme y tenir sexe se que a molts els hi semblara de fracasats pro esque avui en dia tenir sexe es complicat y per aixo van fer aquets locals per els homes que tenim vergoña o que las noias ens rexacen y bueno en fin yo ara estic mes be hi content nomes dire que com a home que soc si algun dia necesiteu anar a llocs de aquets no tingeu vergoña interectueu amb las noias del club sus pasara la vergoña sentiuse lliures y no hus sentireu jutjats es com anar al psicoleg pro surts mes content y tranquil perdoneu si el text es molt llarg y escric malament hu sento 😬
Laura Centellas

Hola,
Donem per fet que no hi ha cap consulta concreta. Si volies fer-nos alguna pregunta específica, et convidem a fer-la en una altra consulta.
Pel que fa als locals de prostitució, cal tenir present que, en la majoria dels casos, les persones que hi treballen no estan contractades legalment. Això implica que no gaudeixen de cap protecció dels seus drets laborals, com ara el salari mínim, la seguretat social o altres garanties bàsiques. De fet, sovint no se les reconeix com a treballadores.
A més, s’ha documentat que molts d’aquests establiments estan vinculats a xarxes de màfia i explotació, i que vulneren greument els drets, especialment, de dones i migrants.
Es tracta d’un tema socialment molt controvertit i amb posicions diverses. Per això, és important estar ben informat sobre les condicions reals dels locals i de les persones que hi treballen, per evitar contribuir a formes de violència institucional i a la cosificació de les dones.
Gràcies per la reflexió!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas