El meu novio em va fer dits
Hola moltes gracies x la feina q feu en serioo. Una cosa, amb 14 anys es normal q el teu npvio et faci dits merxii
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
No hi ha una edat recomanable per començar a tenir relacions sexuals, ja que depèn més del moment personal, emocional i relacional de cada persona. Però sí que és important tenir en compte una sèrie de coses:
- L’edat mínima legal per mantenir relacions sexuals amb consentiment és a partir dels 16 anys
- És important tenir prou maduresa personal i emocional per poder decidir lliurement el que es vol fer i saber posar límits, alhora també, tenir responsabilitat afectiva i respecte mutu
- Conèixer els riscs i saber què podem fer per prevenir-los
- Poder parlar obertament amb la persona amb qui mantenim les relacions sexuals
Moltes gràcies per la teva consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas