M
Hola, doncs mira jo ja fa un mes apreximadament em vaig enfadar molt amb una de les meves millors amigues ja que feia coses que no havia de fer, i ultimament es com que m'esta posant a tothom en contra menys a les meves amigues perque sap que no ho aconseguira, però hi ha gent que ni tan sols la coneix ni em coneix que em diuen coses irrespectuoses com per exemple avui amb un grup li he dit a un nen que si podia parar de parkar pero ell despres molta gent m'ha començat a insultar i dir que no em poses a plorar que m'en anes a la merda i tot com si anessin en contra meva
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
No acabo d’entendre el que ha passat amb aquest nen que dius. El que sí que he entès és que la teva “amiga” va parlant de tu a l'esquena, i això no és gens agradable i pot arribar a fer molta ràbia.
La meva recomanació principal és que parlis amb aquesta “ex amiga” i li demanis perquè fa això i que pari si us plau, ja que el que fa t’està afectant.
I la gent que parla de tu sense conèixer-te, doncs ja diu molt d’aquesta gent no creus? Potser val més tenir-la lluny que a prop. Centra’t en conservar les teves amigues de veritat, les que sempre estan allà i us respecteu mútuament.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas