Trobada sexual
Bon dia, fa uns dies vaig trencar amb la meva parella pel mal tracte que rebia i per infidelitat. La cosa es que un dels seus amics despres de quedar tots junts ens va portar a casa i ens vam liar. La cosa es que ell tenia interes per una amiga meva i ella més tard em va confesar que també. Tot i que no ha arribat a passar res entre ells i no pasarà em sento una mica culpable, sobretot perquè m'agradaria que es repetis el que va passar i sé que no pasarà. També cal dir que tot i que va acabar fa poc la relació, en no haver-me sentit desitjada dins d'aquesta sento que tinc ganes de viure experiencies sense compromis (lio i etc) però em preocupa sortir malparada o fer mal emocionalment a l'altra persona.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si en aquell moment vas fer el que senties, potser és el que havies de fer.
A vegades ens trobem en situacions complicades perquè ens pot agradar la mateixa persona que a la nostra amiga.
Jo crec que t’has de fer unes preguntes clau com per exemple:
- aquest noi realment m’agrada?
- vull alguna cosa més amb aquest noi o ha estat només un lio?
Si aquest noi realment no t’agrada, pot ser que fos un impuls del moment, així que no cal posar en perill una amistat.
Si, per contra, aquest noi t’agrada de veritat, endavant.
Tant si estàs en una situació com en l’altre, tot això estaria bé explicar-li tant al noi com a la teva amiga.
Molta sort!
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca - Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas