Pastilles
Fa varies setmanes que tinc com ma regla perquè sem va olvidar una pastilla de les que no son placebo i vaig tenir relacions el mateix dia. Fa bastantes setmanes i estic espantada
Laura Centellas

Hola,
Entenem perfectament que puguis sentir-te espantada, i és molt important que no et quedis amb el dubte ni amb aquesta angoixa.
Pel que expliques, vas oblidar-te una pastilla activa i vas tenir relacions sexuals el mateix dia. Això pot reduir l'eficàcia del mètode anticonceptiu i, per tant, sí que hi ha un risc d’embaràs, sobretot si l'oblit va ser de més de 12 hores i no vau utilitzar cap altre mètode anticonceptiu com el preservatiu.
Per tant, et recomanem que et facis un test d’embaràs com més aviat millor. Pots comprar-lo a una farmàcia o anar al CAP i allà t'ho faran gratuïtament. Aquesta segona opció pot ser més indicada, per tal que la llavadora del teu metge de capçalera et pugui donar tota la informació necessària i acompanyar-te de forma presencial en el procés.
Gràcies per la pregunta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas