Noi...
se que soc lesbiana desde 3r, tinc un GRAN problema. Hi ha un noi a la meva nova clase que es guapisim, i sentin-ho molt, crec que m'agrada, segur que no penseu que sigui un problema, pero esq no em pot agradar un noi, em destrosaria la personalitat, a sobre, aquest noi te novia, (que em cau FATAL) i estan enganxats tot el dia, em fa sentir molt malament crec. No estic bé amb tot aixó... QUE FAIG? Gracies per tot, us estimo 💕
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Encara que no t’agradi la resposta que et donem, el que et farà sentir més bé és deixar-te sentir amb sinceritat i ser sincera i coherent amb tu mateixa. Què t’impedeix la possibilitat que t’agradi un noi? Què passaria si ho acceptessis en tu? Seria més greu que la situació que vius ara?
Has de fer balança i veure què et compensa més. No cal que deixis de ser lesbiana, poder t’agrada aquest noi per algun motiu, però majoritàriament et continuen agradant les noies.
Parla-ho amb persones de confiança, verbalitza-ho, no cal que facis res, simplement deixa sentir el que tens dins i comparteixo amb la gent del teu voltant, perquè et doni suport quan ho necessitis.
El sol fet d’acceptar-nos tal com som i deixar de lluitar, ens allibera de moltes tensions i malestars. Observa com et sents si ho fas. A poc a poquet ja aniràs veient com tens ganes de continuar avançant.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas