Depilació genital
Hola. L'altre dia em va sorgir un dubte, ja que totes les meves amigues es depilen la zona genital, i jo només faig una mica la part exterior a l'estiu per posar-me el biquini. El meu dubte és que no sé si és el més freqüent depilar-se la zona genital totalment i jo sóc l'estranya, o si és només cosa de les meves amigues. Mai he tingut una relació amb un noi, i em fa por que el primer cop que en tingui una ell s'espanti o es sorprengui si no tinc la zona depilada. Pot ser que un noi rebutgi tenir sexe amb mi si no tinc la zona genital depilada? O que senti rebuig? Em fa molta vergonya parlar del tema amb les meves amigues i amb la meva família i m'agradaria resoldre els dubtes per sentir-me més segura. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
No sabem què és el més freqüent, hi ha diversitat d’opcions, però el que si sabem és que els pèls fan la seva funció que és protegir la vulva per tal d’evitar el màxim possibles infeccions. Per tant, tenen una raó de ser. A partir d’aquí cadascú és lliure de fer-s’hi el que vulgui. L’important és no fer res que una no vulgui fer.
Hi ha moltes persones que no es depilen els pèls púbics i és totalment vàlid. Si trobes persones que no els agrada o els hi crea rebuig és el seu problema, hi ha moltes altres persones que els hi serà indiferent si vas depilada o no per tenir relacions sexuals.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas