Algun consell o alguna cosa
Hola, acabo d'arribar nova a un nou poble i avui he començat l'institut. Avui he anat amb unes noies, però m'agradaria anar amb més gent perquè elles son un grup una mica tancat i tot i que m'han inclòs molt i em cauen bé, m'agradaria formar part d'algun grup i poder tenir les amigues que sempre he volgut. Jo soc molt tímida i al principi pot semblar que no vull parlar amb la gent però quan em coneixen no soc gens així. Ja sé que és molt d'hora per dir això perquè només portem 1 dia de classes, però vaja. Era per si em podíeu dir alguna q puc fer o no ho sé. Ara començo a pensar que m'hauria hagut de quedat a Barcelona (hi havia la opció de tornar-hi) i deixar les coses com estaven, pero esq hi vaig dir q no als meus pares pq tenia esperançes de fer les amigues q sempre he volgut i a part q si ens haguéssim quedat allà no hauria pogut anar a estudiar 1 any a Estats Units a primer de batx, que es una cosa q porto volent des de fa moltíssim temps. Moltes gràcies
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Pel que dius, ja has començat a fer amigues, així que aprofita que ja t’han inclòs dins d’un grup, per, a partir d’aquí, fer també amistats noves. Com ja saps, les amistats van fluctuant, i pot ser que no acabis el curs amb elles sinó amb unes altres amigues, però, tot i això, el fet que t’hagin inclòs des del primer dia, és un bon motiu per donar-los una oportunitat.
D’altra banda, durant la vida haurem de prendre moltes decisions, i la decisió que tu has pres és una decisió molt valenta, tant si surt bé com malament, t’has enfocat amb el que vols en un futur a llarg termini, així que, com et dic, encara que al principi costi perquè és un lloc totalment nou, segur que en un futur ho agrairàs.
Espero haver-te ajudat.
Continua amb les amigues que has conegut i obra’t a tothom a qui et faci curiositat conèixer.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas