masturbació
hola, he intentat fer una p*ja a un noi, pero no ha sentit res (crec) i no se si ho estic fent be. Com es fa? Merci
Laura Centellas

Hola,
Per saber si ha sentit alguna cosa o no, t’ho ha de dir ell o bé l’hi has de preguntar tu. Si no ens comuniquem caiem en l’error d’intuir i fer hipòtesis del que li estarà passant a l’altre i això provoca que ens esgotem molt mentalment i que possiblement no li sabem donar a l’altre allò que necessita, perquè qui ho sap millor és ell.
Per tant, abans que res, si et sents insegura i no saps què fer o com fer-ho li pots preguntar a l’altre què li agrada o com li agrada o què li ve de gust. Si l’altre tampoc ho sap, podeu explorar o experimentar junts.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas