Ànims cap al futur
Bon dia, sere breu. Últimament he estat notant els últims mesos certa apatia i negativisme ja siga fruit de l'algoritme de les xarxes socials o per les fake news. Jo soc una noia que pensa molt *per algo estudie Filosofia jsjs, i necesitava trobar algo per reforçarme i no caure en depressió. No tinc la resposta, crec que cada u al llarg de la seua vida ha de ferse la seua propia filosofia i ferramentes per lidiar les coses que li venen, però solament dir a la gent que m'està llegint que el futur moltes vegades no és tan negre ni tan ideal com el veiem. Sovint, la vida és un terme mig, coses bones i males, que al remat t'adones que conten més les bones. Respecte al món i les noticies pf, és desolador ja ho se, pero si mireu la Historia, el pasat, vos donareu conter que sempre ha estat així per desgracia *eixe caos, no saber on anirem, que pasarà... i tot així la gent ha tirat endavant. Amb aixo no vull dir que hi haja que conformarse sino que en moments on no desconectem, simplement compartint la teua opinio amb dialeg i raonament es pot aplegar a una solució. Tambe dirvos que encara que parega q els de dalt no cambien mai, sigen del color q sigen, el mes important en esta vida es ser fidel a u mateixa, tractar de ser feliç i lleial amb tu i les teues creences. Encsra q tots estigen corromputs o ho fagen malament, o fan mals als demes, no has d'actuar com ells. Crec q ser bona persona *sense q et prengen el pel, i ser optimista pero amb els peus en la terra ja es una forma de resistencia. Recordeu que uns pocs fan soroll per asustar, la majoria estem indecisos i encara podem fer algo amb protestes o simplement votant. No se era aixo, gracies per deixarme compartir aquesta reflexió.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns i compartir-nos el teu punt de vista. Es nota que t’agrada la filosofia i reflexionar sobre la vida. Crec que és una habilitat molt bona que pots continuar cultivant i que et pot ajudar a entendre millor el món en el que vivim. El món es pot entendre de moltíssimes maneres, però com tu dius, sempre és millor quedar-se amb les parts bones, tot i sent conscients de que existeixen i sempre han existit desgràcies.
Pel que fa a l’apatia i el negativisme, no sé si et refereixes a que tu ho estàs sentint o que ho veus a les xxss.
Jo et diria, si ets tu la que ho sent, intenta escriure i fer reflexions com les que has fet aquí, d’aquesta manera pots educar una mica l’inconscient i fer-lo reflexionar de que no tot és tant negre com sembla.
Si pel contrari, del que et queixes és del negativisme de les xxss, et proposo que intentis fer un canvi d’algoritme, no et paris a mirar vídeos de queixa, i si t’animes, sigues tu una creadora de contingut amb un perfil més optimista i filosòfic, pot ser divertit i nutritiu per a moltes persones.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicolog
La Laura Centellas