dubte
holaa, volia saber si nms et pots masturbar quan estàs mullada. osigui, si no estàs mullada no et fa efecte(per dir-ho així)? esq un dia em vaig ficar els dits pero n vaig nnotar res, llavors he pensat q ho notaria quan estic mullada. gràciess
Laura Centellas

Hola,
Quan una persona està molla/lubricada, normalment, és un signe que la persona està excitada, tot i que hi ha persones que lubriquen més que altres. Per tant, no és tan important la lubricació sinó l’excitació, tot i que solen anar plegats. Si una persona amb vulva i vagina no està excitada difícilment gaudirà de la penetració, ja que aquesta es nota en el moment que la vulva i el clítoris s’han excitat i que, en conseqüència, s’inflen i toquen les parets de la vagina. La vagina en si mateixa té molt poca sensibilitat, la part més sensible és la de l’entrada i quan de forma indirecta s’estimula el clítoris a través de les parets de la vagina.
Ara, també és cert que la lubricació, sigui natural o artificial, ajuda a l’estimulació i a la penetració, ja que ho fa tot més agradable.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas