Voler provar pero no saber si funcionará
Sempre em masturbo de la mateixa maneradesde fa MOLTS anys mai he cambiat de posició o de moviment, vull probar coses noves, ho he intentat, pero no em dona tant de plaer, i em fa por que no senti plaer de ninguna altra forma o que no arribi a l'orgasme d'altra manera. No se si esta bé amb 12 anys. (soc noia) QUE FAIG??? Ajudaaa (graciess💕)
Laura Centellas

Hola! El primer que vull dir-te és que no hi ha res dolent en tu. A la teva edat és molt normal tenir curiositat pel cos, voler descobrir què et fa sentir bé i repetir allò que et dona plaer.
És normal que sempre facis servir la mateixa manera. Quan trobem un moviment o posició que funciona, el cos se sent còmode repetint-lo. No és cap problema.
No t’has de preocupar si altres coses no et donen el mateix plaer. Això no vol dir que en un futur no puguis gaudir de formes diferents. Ara mateix només estàs començant a conèixer-te.
No hi ha pressa. Tens 12 anys, el cos i el cervell encara estan creixent i canviaran moltíssim amb el temps.
El més important és que visquis aquesta etapa amb curiositat, calma i sense pressió. No hi ha cap manera “correcta” ni “incorrecta” de descobrir-se. Amb els anys, quan et sentis preparada i el teu cos maduri més, probablement aniràs trobant altres maneres que també t’agradin.
Està bé com ho fas, no és cap problema i no cal que canviïs res ara mateix. El més important és cuidar-te, escoltar-te i respectar el teu ritme.
La Laura Centellas