DEPILACIÓ A LES CAMES
no se si em podrieu ajudar. la cosa es que tenia molt de pel a les cames i em feia vergonya i no li volia demanar a la meva mare . i ara me-les he anat a depilar i la questió es que em fa molta vergonya que la gent s'en adoni de que vaig a depilar i a sobre les meves amigues encara no es depilen res. i jo les aixelles , les ingles i les cames . La questió es que no se treure'm aquesta vergonya . Gràcies per la feina que feu .
Laura Centellas

Hola! Gràcies a tu per la teva confiança! Entenem el sentiment de vergonya perquè la pressió que sentim avui dia (encara!) i sobretot les dones, per no tenir pèl al cos és molt gran, i és difícil "passar" d'aquesta pressió i sentir-se igual de còmoda amb el cos tant si té pèl com si no. Per altra banda és ben normal que, si en el teu entorn, la resta no es depil.la et sentis també estranya o incòmoda per ser la única que ho fa. A partir d'aquí el més important és que reflexionis bé què prefereixes realment: deixar-te el pèl o depilar-te? com et sentiràs més còmoda amb el teu cos? I un cop hagis pres la decisió et recordis a tu mateixa que ets igual de vàlida que la resta de persones, tinguis pèl o no, et depilis o no. També és important que recordis que una bona amistat et respectarà tal com ets i et donarà suport en les teves decisions. Si alguna vegada una persona et fa sentir insegura pel fet de tenir pèl al cos o de depilar-te, el problema serà d'aquesta persona, per jutjar una cosa de la qual no té dret, i arribat aquest punt tens tot el dret a defensar la teva decisió i, fins i tot, a reflexionar si és una amistat que realment et fa bé. I, per últim, recorda que la majoria de persones tenen les seves pròpies inseguretats. Potser en el teu entorn d'amistats no es dona amb el tema de la depilació però probablement tenen altres dubtes o inseguretats. És a dir, recorda que el que t'està passant es ben habitual i no estàs "sola". Una abraçada gran!! Et convido a seguir-nos a Instagram: @estimatbé.
La Laura Centellas