Sexe a la platja
Hola! Marxo uns dies a la platja amb la parell i vull saber com podríem fer-ho a la platja. Ens posa moltíssim i que ens pugui veure o fer-hi en públic es un plus pero el que ens preocupa més es l’anticonceptiu. Ella no pren pastilla, estarà amb al regla i cap dels dos hem tingut cap parella ni relació sexual anterior. El condó es de fiar per fer-ho dins de l’aigua?? Si està amb l regla i em corro dins es pot quedar?? Si ens irrita l’aigua no pasa res, ens arrisquem , no es el que ens preocupa. Gràcies !
Laura Centellas

Hola! Entenc perfectament la curiositat i les ganes de provar coses noves. Però és important que sapigueu que fer-ho dins l’aigua (ja sigui mar, piscina o dutxa) no és recomanable.
L’aigua pot fer que el preservatiu perdi eficàcia: pot relliscar, trencar-se amb més facilitat o quedar mal col·locat.
Tant l’aigua del mar (sal) com la de piscina (clor) poden irritar molt la vagina i el penis quan hi ha fricció.
A més, el lubricant natural o el que porta el condó es renta ràpid i això augmenta el risc de molèsties i de trencament.
Dubtes concrets que plantegeu:
Condó a l’aigua: no és segur, és millor evitar-ho.
Ella amb la regla: tot i que el risc d’embaràs és més baix, encara hi ha possibilitat si ejacula dins, perquè el cicle no és igual per a totes les persones.
Primeres vegades: millor que siguin en un entorn tranquil, còmode i segur, no en un lloc públic on podeu sentir pressió o nervis.
Si voleu gaudir de l’excitació de la platja, podeu jugar amb les mirades, carícies o petons allà, i després buscar un espai més íntim per tenir la relació sexual amb preservatiu en condicions segures.
I sobretot: el preservatiu, ben posat i fora de l’aigua, és de fiar com a anticonceptiu i per protegir-vos d’infeccions.
Gaudiu molt i cuideu-vos!
La Laura Centellas