No em puc para de tocar a la casa de les meves cosines
Sincerament estic molt arrepentit de q faig, perq em posso to caxondo amb les meves cosines, elles son mes grans que jo i a vegades em toquen la polla i fins i tot arriben a masturbarme. ara cada dia desitgo anar a la casa de les meves cosines a fer de tot. Abans de dormir en faig una vladimir amb fotos d'elles. I fins i tot li he robat les braguetes i em corro a dins. Crec que tinc un problema greu. ta,be em toco amb un youtuber anomenat _porchu i itowngameplays, crec que soc gay i a la vegada hetero, i a la vegada hetero i a la vegada un ocell. Visca safor i visca el consultoriiiiiii. Mercii i que la forci us acompanyi amb el semen :vvv :vv visca safor
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu.
L’edat de consentiment sexual a Espanya és els 16 anys, ja que es considera que els menors de 16 anys no tenen el grau de maduresa suficient per portar a terme conductes sexuals amb altres persones, per tot el que això implica emocionalment, psicològicament i físicament.
Per tant, qualsevol conducte sexual cap a un menor de 16 anys es considera delicte contra la llibertat sexual del menor (tret que l’edat o el grau de maduresa sigui molt similar) i, per tant, es considera un delicte penal, que és denunciable.
No sabem l’edat de les teves cosines, però pel que expliques sembla que cometen un abús del seu poder de ser més grans que tu per tal de fer amb tu el que elles volen. Per molt que en el moment t’aporti plaer o diversió, no és una conducta apropiada per la teva edat, la diferència d’edat entre vosaltres i la familiaritat i pot ser perjudicial per a la teva forma d’entendre i de viure la sexualitat al llarg de la teva vida.
Des d’aquí et diríem que dins del que puguis intentis parar aquestes conductes i si no pots demanis ajuda a un adult, ja que el fet que escriguis aquesta consulta també indica que hi ha un punt de malestar o inquietud amb aquesta situació.
Si no tens eines per parar-ho o la situació s’agreuja, escriu-nos una altra consulta i et donarem indicacions més concretes per ajudar-te a parar-ho.
Pel que expliques dels youtubers, pot ser que també t’excitin els homes. La paraula que defineix l’atracció sexual cap a les persones, independentment del seu gènere és bisexualitat. Estàs a una edat d’exploració i autoconeixement, i és molt necessària per aprendre sobre un mateix.
Amb relació a compartir la sexualitat amb els altres és important tenir l’edat de maduresa suficient i fer-ho quan un se sent preparat i perquè vol i ho decideix lliurement.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas