Entre l’atracció i la veritat
Hola, fa poc vaig estar a un campament 15 dies i tenia una quimica molt forta amb una noia, però era com que ho ignoravem perquè ella te novia. Però de les ultimes nits, no ens vam aguantar i ens vam liar, més d’un cop, molt més d’un cop, al dia següent ho vam parlar i a mi em savia molt greu perque ella te novia, i ella es va com mig rallar, pero igualment deia que no s’enpeneïa i aquella nit ho vam tornar a repetir, molts cops. Ningú sospitava i anava tot molt be. Quan va arribar l’ultim dia, va ser molt dificil despedir-nos, i ella estava molt rallada i no s’havia que fer per explicar-li a la novia el que havia pasat, o no explicar-li. Per xat ho vam parlar mil cops, i ella li va comentar als seus pares, i els pares li van dir que millor que no li diguis res a la seva parella perquè va ser nomes atracció i que per una cosa aixi no cal fer malbe una relacio de gairebé dos anys. Ella els hi va fer cas, però jo no estava gaire còmoda. Un dia mes tard va anar a dormir amb la novia a casa seva, i quan va marxar em va dir que tot li recordava a mi. I vam tornar a parlar d’aquest tema, molts de cops, però era com que sempre no ho acabaven de explicar be, com si ens deixesim algo. Sempre deiem “es nomes atracció” fins que un dia, va dir-me la veritat, que tot anava més enllà d’una atracció, que ella sentia coses per mi, i jo li vaig dir que jo per ella també. Després d’això li vaig dir que el millor era que li comentes a la seva parella perquè ara ja no era nomes un rollo d’uns campaments, ara anava més enllà, perque li “agradava” però ella va dir que no, que millor no dir res. I ara nose que fer, perquè si jo fos la novia m’agradaria saver-ho. I tampoc se com portar la situació, perque per mi no es dificil que em deixi d’agradar però ns, necesito ajuda
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Dir-ho o no a la seva novia és cosa seva, ara bé, si ella vol continuar amb la novia i no estar amb tu, haurà d’assumir les conseqüències, ja que ser “l’amant” és molt dolorós (quan tens sentiments).
Jo et diria que us donéssiu un espai, i quan ella estigui preparada per deixar a la novia, que ho faci. I qui sap, potser ja serà massa tard i tu ja no hi seràs, això no ho sabem.
Per tant, el millor és que us doneu un temps i reflexioneu cadascú per la seva banda. No toleris que juguin amb tu. Que no dic que ella estigui jugant amb tu expressament, però és una situació dolorosa, i aquesta situació és causada per la seva indecisió, així que suposo que necessitarà temps per aclarir-se i està bé donar-li, sense expectatives, simplement deixant que passi el temps i els sentiments parlin.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas