Lligar
Fa anys que no lligo, sento que a la gent no l'atriag, i em preocupa, perquè realment vull començar a conèixer gent, però no atraig a les persones per res més que una amistat. Per què pot ser? És preocupant? Puc estar fent alguna cosa malament?
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
No tinc gaire informació, però pel que entenc, et preocupa sentir que no atraus a la gent, que la gent et veu només per a una amistat.
Pot ser que per les experiències que hagis tingut estiguis pensant que no li agrades a ningú, però no és així. Segur que existeix algú que li agrades, a més, el més important és que tu t’agradis a tu mateix, per poder llavors, agradar als altres. Tot i que, encara que tu no t’agradis, igualment hi haurà gent a la que li agradaràs, però potser encara no l’has trobat.
Jo et diria que tinguis paciència i que coneguis a gent nova, encara que acabin sent amistats, l’amistat també és molt bonica. I sobretot, no t’obsessionis en trobar parella o en agradar, enfoca’t en sentir-te bé amb tu mateix, en fer coses que t’agradin i d’aquesta manera et podràs relaxar més en el tema “amor” i tot vindrà més fluid.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas