M
Crec que estic enamorada d'un amic proper . Ens coneixem des de la escola bressol i les nostres famílies son molt amigues. Hem fet primaria i estem fent secundaria junts,jo em vaig començar a sentir així des de 1r de la eso però no volia fer cas d'això perquè és el típic nen del que totes les nenes estan per ell, i ho entenc ja que és l'únic del curs amb uns valors i una educació, a part és mooolt guapo i sexy. 🫣 No he volgut dir-li res ja que les nostres famílies tenen molt feeling i estem molt bé com a amics, a part jo soc una nena amb sobrepès i el meu cos no es per fixar-se gaire, i lògicament crec q no li agrado per aquest motiu. La veritat que jo mai m'havia sentit així, quan el veig el món es para i totes les coses dolentes desparaixen, cada dia penso en ell. La veritat que no sé que fer pq crec que si em declaro em rebutjarà i la relació canviara molt, serà molt incòmode. Espero que em pogueu ajudar ja que porto molt temps pensant en que fer Gràciesss 🫶🏼
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si tens una bona relació amb aquest noi i t’agrada tenir-lo com a amic, no cal ser súper directe i declarar-te, ja que les coses podrien canviar molt de sobte i a més, fa certa vergonya fer aquest pas tant gran.
Com sempre recomano per aquí, continueu sent amics, interessa’t per la seva vida, compartiu moments i apropa’t a ell de manera emocional. Una bona relació sempre comença per una bona amistat. Si veus que quan t’acostes (emocionalment) ell respon, ja podràs intuir que potser li agrades. Si pel contrari, veus que cada cop que t’acostes ell s’allunya, els seus actes també parlaran per si sols.
La meva recomanació doncs és que li “tiris la canya”, no en plan descarat, sinó donant-li atenció, proposant-li fer plans junts, explicant-vos coses, etc.
I si arriba un dia que necessites dir-li que t’agrada, li pots dir, mai se sap què podrà passar 😉
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas