Es por tenir la regla abans?
Hola, Volia preguntar, es pot avançar el període la de regla per un mes en concret? Només voldria 2-3 dies abans perquè no em coinxideixi amb uns plans. Des que tinc la regla sempre m'agafa quan tinc plans de concerts o escapades... :( Hi ha alguna pastilla o cosa casolana? O tot aón fakes? Gràcies!! Si podeu contestar aviat...
Laura Centellas

Hola,
Sabem que és una molèstia quan tens algun pla i just aquell dia et baixa la regla, però és difícil poder-ho canviar. Hi ha remeis naturals que s’han utilitzat tradicionalment per induir la menstruació, però la seva eficàcia no està científicament demostrada. Pots provar de fer-te infusions de julivert, gingebre, canyella o sàlvia, fer exercici físic moderat i/o masturbar-te.
Tot i això, si tens un cicle regular, et recomanaríem que fessis el contrari: fes-te un calendari del teu cicle menstrual i ves anotant com et sents i què necessites en cada fase del cicle, a partir d’aquí pots col·locar els teus plans en funció del moment del cicle en el qual estiguis i, per tant, en funció de l’energia o necessitat que segurament tindràs en aquell moment.
La ciclicitat que tenim ens pot anar a favor a la nostra vida i ens pot ajudar a aprofitar i a treure el màxim profit de nosaltres mateixes en cada moment del cicle en el qual estem.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas