Himen
Bona tarda, Fa uns mesos vaig tenir relacions sexuals amb penetració per primer coo. Ja m’havia insertat coses a la vagina i pensava que ja no tenia himen, però vaig sangrar bastant. Ahir vaig tornar a tenir relacions sexuals i també vaig sabgrar una mica (no massa). És normal? Sangraré sempre que tingui sexe amb penetració? A més a més, noto que el penis no m’entra massa, i no entenc per què perquè jo sí que estic exitada i no crec ser estreta. Moltes gràcies!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Pot passar que les primeres vegades que es tenen relacions sexuals amb penetració l’himen sagni, però no sol durar més de dos dies.
És habitual que les primeres relacions sexuals amb penetració no siguin del tot fluides, perquè estem experimentant una sensació nova i diferent, i hi ha molts factors que poden fer que no acabem d’estar relaxades del tot, i que, per tant, tinguem la vagina més tensa, lubriquem menys o estiguem menys excitades. La vagina té la capacitat de dilatar-se molt i té molta elasticitat, però hem de conèixer molt el nostre cos per identificar i controlar quan tenim els músculs de la vagina més relaxats, més tensos… és tota una pràctica.
Així, que a poc a poc, tot necessita el seu temps i la seva pràctica. L’important és no forçar el cos a fer res que no ens vingui de gust fer.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas