Primeres vegades
Com se sap que el condó està ben posat i que no es trencarà??? Fa mal al primer cop???A l’hora de fer sexe oral, es fa amb el condo posat??? Moltes gràcies per ajusar a tanta gent!!!!!!
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Per comprovar l’eficàcia del preservatiu per penis i assegurar-te que no està trencat, primer t’has d’assegurar que no està caducat i que el paquet està intacte, obra’l amb cura pel lateral amb els dits (no utilitzis ni tisores ni les dents). Col·loca’l pel costat correcte, veuràs que fa com un barret, aquesta és la part que s’ha de col·locar a la punta del penis i de mica en mica desplegar-lo fins a baix el tronc (abans de posar-lo, però, agafa el preservatiu per la punta, perquè quedi una mica d’aire per deixar espai pel semen, mentre el desplegues cap avall). Per posar-lo amb facilitat, el penis ha d’estar en erecció i el preservatiu ha de quedar ben ajustat, però no massa tensat. Si durant el sexe es mou, ajusteu-lo de nou. En el moment que la persona amb penis ha ejaculat, retireu el preservatiu, quan el penis encara estigui en erecció, i podeu comprovar que no hi ha cap forat pressionant el semen cap a la punta del preservatiu. Li feu un nus i el llenceu a les escombraries.
El sexe no ha de fer mal. Podem sentir sensacions diferents o desconegudes, però dolor no n’hem de sentir. Hem de fer allò que el cos tingui ganes de fer en tot moment.
Per evitar i prevenir el màxim el contagi d’alguna infecció de transmissió sexual es recomana practicar el sexe oral amb preservatiu.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas