orgasme
Hola, ara que tinc parella m'he adonat que tardo molt poc a arribar a l'orgasme, a més quan hi arribo no sembla que sigui per tant. Ho he parlat amb la meva nòvia i ella m'explica que ella tarda molt però que quan arriba està molt bé. M'agradaria saber si és normal i si hi ha alguna manera de tardar més en arribar i que estigui millor. Moltes gràcies.
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
La percepció del plaer és diferent en cada persona, per tant, una persona pot explicar que té molt plaer i, en canvi, si el sentissis tu en el teu propi cos poder no seria tan plaent i viceversa. Amb això ens referim al fet que has de buscar el teu propi plaer i si sents que pots experimentar-ne més, explorar amb el teu propi cos per saber què et pot ajudar a augmentar-lo.
Et deixem algunes idees que et poden ajudar:
- Pots intentar allargar el procés d’excitació i quan sentis que tindràs un orgasme, parar. I el cap d’una estona tornar-te a estimular i quan sentis que tindràs un orgasme, parar. I així, successivament les vegades que vulguis.
- Pots jugar amb la respiració, fent respiracions més llargues i més profundes mentre t’estimules.
- Portar l’atenció al cos, sigui a través de la respiració o posant atenció plena a algunes parts del teu cos, pot intensificar molt les sensacions.
- Per sentir plaer i tenir orgasmes es parla molt de la sensació de rendir-se i de deixar anar, que seria el contrari de voler tenir el control. Per tant, pots provar de sentir aquesta sensació de deixar anar i simplement deixar-te guiar i sentir pel cos, com si no hi hagués part mental.
Esperem que et serveixi.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas