Masturbació i ganes de pixar
Bones! Cada cop que em masturbo sento ganes de pixar, encara que hi hagi anat just abans. A vegades fins i tot em surt com un líquid transparent quan estic arribant a l'orgasme. A vegades és molt plaent. Em faria vergonya que quan ho faci amb el meu nòvio per primer cop taqués els llançols. Voldria saber què és i si es normal. Gràcies!
Laura Centellas

Hola,
El que et passa es diu ejaculació femenina o “squirt”. Hi ha poca informació, encara, sobre aquests fenòmens, però és important diferenciar-los entre ells. Es diferencien perquè l’"squirt" és una expulsió més vistosa i sobtada de líquid i, en canvi, l’ejaculació pot anar traient líquid de manera més constant. També es diferencien perquè l’ejaculació surt de les glàndules uretrals i l’"squirt" de la uretra. Per aquest motiu pot provoca una sensació similar a la de fer-se pipi i encara que poden tenir components de l’orina, la seva composició total no és solament orina.
Hi ha persones que els hi provoca plaer l’expulsió d’aquest líquid i que els hi passa sovint i altres que no els hi ha passat mai. A vegades és un tema tabú i que fa vergonya que passi davant d’una altra persona, i altres persones que els sembla que han de tenir un “squirt” tant sí com no per arribar a gaudir. Però és important entendre que el plaer està en el cos i faci el que faci el cos podem sentir aquest plaer, tenint “squirt” o no.
T’adjuntem un pòdcast de l’Elena Crespi i de la Sílvia Catalán (sexòlogues) on parlen d’aquest fenomen:
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas