JA HI HE DIT
Holaa, Fa temps em vaig enfadar molt amb una de les meves millors amigues però ja ho vem arreglar i tot però fa relativament poc li vaig preguntar a un noi que si s'en havia enterat d'aquest problema, i després em va dir que ja li explicaria el que havia passat amb aquella nena, però encara no ho he fet i ara tinc la necessitat d'explicar-li però sé que si li dic cara a cara no em sortiran les paraules O em posaré a plorar i no vull, però a la vegada si li explico per Whatsapp no el vull molestar i nose com explicar-li.
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
Si vols, espera a que ell et demani què va passar, així li podràs explicar sense tenir la sensació de que molestes. Si t’ho demana mentre esteu junts cara a cara, li pots dir que a la nit li explicaràs per whatsapp perquè cara a cara et fa vergonya posar-te a plorar.
Si no et demana què va passar però igualment tens ganes d’explicar-li, algun dia que parleu per whatsapp li pots dir: “encara no t’he explicat el que em va passar amb la meva amiga”, i depèn del que et respongui li pots contestar.
Ja saps, el meu consell sempre és: sigues sincera.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas