 Em vaig enamorar d’una noia que vaig conèixer en un càmping... i l’he perduda
Fa uns dies vaig conèixer una noia en un càmping a Matemale, i, tot i que només vam coincidir durant poc temps, va ser una d’aquelles connexions que et queden gravades. Es diu Mar, té 14 anys, viu a la Creu Alta (Sabadell), fa escalada, hípica i esquia a Font-Romeu. Em va demanar l’Instagram, però en aquell moment no hi havia cobertura, i no vaig arribar a donar-li’l bé. Quan me’n vaig adonar, ja s’havia anat i no vaig tenir cap manera de trobar-la. No tenim amics en comú ni ens seguim. També recordo que em va dir que tenen una autocaravana i que sovint van amb la família a llocs com aquell càmping. Des de llavors l’he estat buscant per tot arreu: per xarxes socials, per clubs d’escalada, per càmpings de Matemale, per escoles de Sabadell... Però res. He provat totes les combinacions de noms, seguidors, hashtags… i no trobo cap pista d’ella. I sí, sé que pot semblar exagerat, però no em vull rendir. No la conec gaire, però la connexió va ser tan intensa, tan inesperada, que no vull deixar passar això com si res. No vull quedar-me amb el “i si…”. I no se q fer, no tenim res ningu em comu totel q se es el q he escrit.
Laura Centellas

Hola,
Des d’aquí no et podem ajudar a trobar-la, perquè no sabem qui és.
A veure si hi ha sort i llegeix el consultori d’http://adolescents.cat
" rel="noopener noreferrer nofollow" target="_blank">adolescents.cat i pot veure la teva consulta! jeje
A vegades es donen aquestes connexions al llarg de la vida i és molt bonic. Des d’aquí el que et podem dir és: has après que quan sents aquesta sensació és millor actuar en el mateix moment i no esperar, perquè no t’agrada quedar-te amb el “i si…” i que aquestes connexions no es donen només amb una única persona, pot passar-te més cops al llarg de la teva vida.
A vegades quan no sabem com seria la nostra relació amb una persona que a primera vista ens ha agradat, la nostra fantasia pot fer que arribem a idealitzar a aquella persona fins a creure’ns que és el gran amor de la nostra vida. Llavors en aquestes ocasions, és important aterrar tota aquesta idealització i tocar de peus a terra i acceptar que és una persona amb qui vas sentir molta connexió, però que no coneixes i que, per tant, no saps com hauria anat. Aprendre a viure amb la incertesa no és fàcil, però la vida és incerta.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas