Dubtes sobre la meva sexualitat
Bon dia, Porto un temps molt agobiat perquè he entrat en un procés on de cop El meu cap hem diu que m'agraden les dones però jo sempre m'he identificat com a homosexual. No tinc d'estiu sexual cap a elles és més un pensament repetitiu y ansio, que hem genera molt mal estar. No entenc perquè estan bé amb la meva sexualitat de cop el meu cap hem planteja aquesta situació i hem fa entrar aquest estat de perill. Aclaro que mai he tingut res amb una dona i que meu he sentit res més que amistat, de fet el cos no l'excita i mai m'ho havia plantejat ni ho havia sentit tant malament però porto cuestio d'algun temps que és així. També les meves experiències amb nois han estat dolentes...
Laura Centellas

Hola consultor!
Gràcies per escriure’ns!
És normal que sentis certa ànsia en aquesta situació, ja que sempre t’has identificat com a homosexual i al final pot ser que aquesta característica acabi formant part de com et defineixes com a persona. Que ara pensis en noies no es cap mal, i no està malament, realment no passa res. Hi ha moltes persones que són bisexuals i no ho descobreixen fins al cap d’un temps (no dic que sigui el teu cas, però podria passar).
Si et fa curiositat, què passa si ho proves? Quin mal hi ha? Què és això que et fa sentir tant malament?
Potser només és per treure’t un dubte o potser és que hi ha una part del sexe femení que t’atrau (i no té perquè ser sexual).
El meu consell és que acceptis aquests pensaments i provis de parlar amb alguna noia que et cridi l’atenció, avia’m com et sents, si és un sentiment real o és simplement que ara t’ha picat la curiositat.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas