2pa2
Hola a tots i totes i totis. Fa poc vaig recuperar la connexió amb una noia amb la qual havia anat a la primària. (Ara farem 3r eso). Vam estar parlant i no se com va arribar la idea de fer un 2 pa 2. Ella li dura a un amic seu que quedi amb un altre amic seu i llabor un dia quedem tots i l'amic de la meva amiga es per mi i el amic del amic de la meva amiga es per la meva amiga. Ho vull fer perquè realment tinc moltes ganes de liar-me ja, es una cosa que vull provar. Pero em surten dubtes de si es etic qye el meu primer petó sigui en aquesyes circumstàncies. Tot i que, la veritat crec que d'una altra manera mai passarà i vull començar a experimentar aquestes coses. Que opineu?
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns!
La cosa és, què n’opines tu? Si et sembla bé i vols fer-ho, endavant.
És molt comú que entre amics es facin els típics “2pa2”, ja que a vegades ens fa més vergonya quedar a soles amb algú amb qui ens volem “liar”.
De totes maneres, abans de “liar-te” amb aquest noi, fes-te la pregunta de si realment t’agrada i t’hi vols enrotllar, o simplement ho estàs fent per no quedar-te “enrere” i perquè sinó “no ho faràs mai”, ja que això no és real.
Si et fa curiositat i ho vols provar, prova-ho, no és res dolent. Però és molt important que siguis conscient de que si no t’agrada has de parar, i si veus que el noi té algunes intencions que a tu no et fan gràcia, també has de saber dir que no.
Espero haver-te ajudat.
Que vagi molt bé la quedada.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas