Mai he vist genitals masculins
Bones! Moltes gràcies per la vostra feina. Tinc 18 anys i fora de quan era petita i veia mon pare nu, dibuixos en llibres de text on nens petits despullats a la platja, mai he vist genitals masculins. Tinc amics però sempre volen intimitat i mai s'han canviat davant meu. A més, a sèries o pel·licules on hi surt sexe mai es veia explícitament, i mai he vist porno i tampoc em sembla realista. Tinc una mica d'angoixa que algun dia tingui parella i em sorprengui molt veure les seves parts i més quan estigui excitat. Creieu que és normal? Què em recomaneu?
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
És una situació completament normal, i no hi ha res de dolent en no haver vist genitals masculins abans dels 18 anys. Tothom té ritmes diferents d’experiència i exposició a temes íntims o sexuals.
És probable que la primera vegada que vegis uns genitals masculins a la teva parella o a una altra persona sentis curiositat, incomoditat o nervis, vergonya o inseguretat, excitació o interès.
El més important és comunicar-te amb la teva parella, perquè sàpiga que és nou per a tu, respectar el teu ritme, informar-te (conèixer l’anatomia, com funciona el sexe…), escoltar el teu cos i les teves emocions.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas