Sexe oral
Soc una noia a qui no li atrau fer sexe oral masculí. No m'agrada la idea de tenir novio algun dia i que m'ho demani i no vulgui. Crec que és algo que m'hauria d'agradar però no m'emociona haver-ho de fer. A més penso que és habitual i que la meva pròxima parella potser no enten com pot no agradar-me o se sent incòmode que no li faci.
Laura Centellas

Hola,
Cada persona i cada relació és lliure de poder escollir quines pràctiques sexuals vol fer dins de la relació. No hi ha cap pràctica sexual que sigui obligada. Les relacions sexuals les tenim per gaudir i perquè volem, si hem de fer coses que no ens venen de gust, ja no gaudirem i, per tant, no té sentit tenir relacions sexuals.
A més, el sexe oral no ha d’estar al centre de la relació, hi ha coses molt més importants, com la comunicació i el benestar dins de la relació. D’igual forma cada relació és diferent i, com a resultat, les pràctiques que es duguin a terme, poden ser diferents.
Des d’aquí et recomanaríem que vagis pas a pas, sense anticipar massa el que arribarà, perquè quan arribi, poder és diferent de com t’ho esperaves o és més fàcil de gestionar que ara.
Moltes gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas