Sexualitat?
hola. soc un noi amb nòvia i que sempre mhe considerat heterosexual. mai mha agradat ni mhe sentit atret per cap noi. ultimament però he notat que tenia al cap una escena de sexe gay d'un actor en concret i em vaig a arribar a masturbar veient aquesta escena. això significa que soc bi? sé que no passaria res però tampoc em sento identificat amb aquesta etiqueta pq mai mhe sentit atret per cap tio en la vida real (gens) però amb aquest actor sí mha passat. també estic obert a parlar-ho amb la meva nòvia ja que tenim una relació molt sincera, però no magrada la idea de si fos bi haver-ho damagar ni tampoc de dir-ho (ja que sento que la gent pensaria que soc gay o que què ha passat per haver-me adonat tenitn nòvia). sé que és tot una mica caòtic però és que estic una mica confós. merci
Laura Centellas

Hola,
Mirar sexe gai no et fa automàticament bisexual. La teva orientació sexual depèn de per qui et sents atret de manera emocional, romàntica i/o sexual, no només del que has mirat o experimentat puntualment.
Pots mirar sexe gai per curiositat, perquè tens ganes d’explorar coses noves, per l’excitació que et provoca la novetat o per una atracció puntual que no defineix la teva orientació sexual general.
Per considerar-te bisexual, hauries de sentir atracció real i recurrent cap a més d’un gènere, no només haver consumit contingut relacionat.
Finalment, només tu pots definir la teva orientació sexual a partir de com et sents realment i amb el que et sentis més còmode.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas