Vaig treballar amb vosaltres
Hola. Vaig treballar amb vosaltres fent uns tallers de prevenció a instituts. Com va la feina? Espero que estigueu molt bé. M'hagués agradat treballar durant més temps amb vosaltres. Feu molt bona feina! Gràcies per tot!
Laura Centellas

Hola maca! Ens ha fet molta il·lusió rebre el teu missatge. Ens alegra comprovar que els tallers et van agradar i van deixar en tu una petjada positiva! Per a nosaltres, també resulta una oportunitat i experiència molt enriquidora poder compartir els tallers amb alumnes com vosaltres. Nosaltres continuem fent feina, i tot i que no sempre és fàcil dur a terme la tasca que fem, rebre missatges com el teu i saber que us podem resultar d'utilitat, dona molt sentit a tot el que fem.
De fet, si vols continuar compartint recursos, reflexions i eines relacionades amb el que vam treballar als tallers (autoestima, autoconcepte, imatge corporal positiva, desenvolupar un sentit crític cap a la pressió social estètica, etc.) t'animo a seguir-nos al perfil d’Instagram @estimatbe. És un espai segur on publiquem continguts que poden ajudar-te a continuar cuidant tu, entenent millor les teves emocions i construint relacions més saludables.
Gràcies de tot cor per les teves paraules i per recordar la nostra feina amb aquest afecte. Recorda que si mai tens algun dubte, alguna inquietud o necessites parlar o compartir alguna cosa, aquí estem per a tot allò que necessitis. Una abraçada molt gran i molta sort en tot el que vingui!
La Laura Centellas