Retràs de la regla
Fa 12 dies que tinc un retràs de la regla i m’estic preocupant. Encara no he tingut penetració mai però vaig tenir roce amb el meu nòvio sense roba. Ell no va ejacular i tampoc hi va haver contacte amb la punta que és el que jo considerava “perillós” però no sé si també hi ha risc d’embaràs pel líquid preseminal. Creus Hauria de fer una prova d’embaràs quan passin 14 dies del dia que vam estar junts?
Laura Centellas

Hola,
És gairebé impossible que estiguis embarassada per la situació que expliques. Tot i això, sempre recomanem que us feu una prova d’embaràs per sortit de dubtes i poder-vos quedar tranquil·les. A vegades el sol fet d’estar preocupada per si et ve la menstruació o no, fa que estiguis més estressada de l’habitual i això dificulti encara més que et vingui la regla. Així que pots esperar aquests 14 dies i et fas la prova. Si no et vingués, pots demanar hora a la llavadora del teu CAP, per explicar-li la situació i buscar la causa.
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas