Anticonceptivos
Hola voldria saber si Hi ha algún anticonceptiu natural que no necessiti recepta de llevadora Me mare no entenc que vulgui tenir relacions amb la meva parella i no em deixa anar amb la llevadora Voldria algún método anticonceptiu que pugui anar a buscar sola a la farmacia o Fer a casa Gracias
Laura Centellas

Hola,
Gràcies a tu!
Els mètodes anticonceptius que pots aconseguir a la farmàcia, sense recepta o visita mèdica són els preservatius per penis i per vagina i les bandes de làtex. La resta és aconsellable fer una valoració mèdica abans de començar el tractament.
Hi ha alguns mètodes naturals com evitar tenir relacions sexuals els 5 dies abans i posteriors del període d’ovulació a partir d’un calendari/temperatura basal o moc cervical. No recomanem aquests mètodes, perquè són poc segurs i per fer-los bé es necessita un gran coneixement del propi cos i regularitat en el cicle menstrual. A part, que no protegeixen de les infeccions de transmissió sexual.
T’adjuntem un enllaç amb una pàgina web del Centre Jove d’Atenció a les Sexualitats, que expliquen els diferents tipus d’anticonceptius i mètodes de protecció, com funcionen i on trobar-los:
Gràcies per la consulta i una abraçada!
@psico_crisalbo
La Laura Centellas