Dubte
Hola!
Últimament ns perquè estic no desesperada tampoc pero veig que molta gent del meu entorn esta començant a tenir parella o en estat de parlar amb algú, jo no he sigut menys hem vaig parlar amb un pero les coses no van funcionar i des de aquell moment no me tornat a parlar amb cap noi en el que tingui interès. Pero tinc la sensacio de que no estic tenin la adolescència que vull amb el típic romanç jove no se si M’explico. Pero esq tampoc es desesperació simplement vull algú bonic. Ns si estic be del cal ls veritat Jjajajjaja
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Pel que veig, tot just tens 15 anys i et queda moltíssima vida per endavant.
Si tens ganes de tenir experiències amb nois, primer t’ha d’agradar algun noi, un cop t’agradi algú pots intentar parlar-hi, a vegades sortirà bé i a vegades no tant. I aquestes són les experiències d’amor, que a vegades surten súper bé i a vegades fatal.
De totes maneres, intenta no capficar-te amb això, ja que serà pitjor i potser acabaràs forçant coses simplement per ser “una més” i sentir que formes part del grup de gent que ha tingut parella.
Tot vindrà, centra’t en gaudir de l’estiu, de la teva família i els teus amics. Coneix gent nova i recorda que quan hagi de ser serà.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas