Relació tòxica
Hola, tinc un problema desde fa temps, tinc una amiga que té un nòvio, però ell és molt tòxic i controlador. Tots intentem que ella faci alguna cosa, però és que per molt tòxica que sigui la relació, ella l'estima molt a ell, és una situació difícil i els seus amics no volem que ho passi malament, però si diem que la deixi no ho farà.
A veure si es pot trobar una solució O almenys trobar la manera de que no ho passi tant malament i poguem fer-li costat
Laura Centellas

Hola consultora!
Gràcies per escriure’ns.
Malauradament ens trobem moltes vegades en situacions on les nostres amistats prenen males decisions, tot i això, no s’hi pot fer gaire res, simplement expressar-li que no aproves seva relació, però que et tindrà al seu costat quan ho necessiti.
A vegades les persones necessiten adonar-se’n pel seu propi peu de que el que estan fent els hi està provocant molt dolor.
Li pots dir que sempre que necessiti parlar seràs allà. I que tu sempre li diràs el que penses, i si penses que la seva parella és tòxica li pots dir directament. Si ella no et vol fer cas, és el seu problema, ja el solucionarà quan sigui el moment.
Espero haver-te ajudat.
Estrella Dorca – Psicòloga Sanitària
@estrelladp_psicologa
La Laura Centellas