nois, nois i més nois..
Hola! Necessito ajuda!
Fa un any que sento algo molt fort pel noi q podria considerar el meu millor amic, tothom es pensa q som parella per com ens comportem però entre nosaltres mai hi ha hagut res. Ens ho expliquem TOT i tot i que estem perfecte mai acaba de passar res, d'altre banda a mi ja m'està bé perquè és de les persones que més estimo i no el vull perdre com a amic però a vegades tinc la sensació que m'agradaria q fóssim algo més. A més a més hi ha un altre noi que m'atrau molt i portem un temps tontejant però ell te 21 anys i em fa por q vulgui anar massa rapid.. jo amb ell m'hi liaria i ja està, no m'he plantejat tenir res serio amb ell. Per últim ultimament estic molt bé amb un amic del meu club i crec q podria passar algo i no em faria res. A la vegada em tira enrrere el fet de que qualsevol dels altres dos nois pogués fer canviar la relació que tinc amb el meu millor amic, evidentment si no passés res em liaria amb un dels dos altres però em fa massa por.. si em plantejo això potser es q el meu millor amic no m'agrada tant com crec no? em puc enamorar de dos alhora?
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. En la teva consulta comentes que no vols que corrin, però abans de tot....no corris tu.
Intenta observar des de fora, què vols? què t'agradaria? si amb el teu millor amic la situació està ben definida per què s'hauria d'enfadar si t'emboliques amb algun dels altres dos nois? què et fa pensar que la vostra relació podria canviar? Si és això, intenta parlar amb ell per definir ben bé què sou vosaltres dos i intenteu no fer-vos mal.
Per tant, calma i poc a poc la situació anirà encaminant-se. I sobretot, deixa de pensar tan en què volen ells i pensa en què vols tu.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL