Pèls
Hola,
Em fa molta vergonya parlar d'això, però al final he decidit preguntar-ho.
Crec que sóc la única, però totes les noies tenen pèls al cul?
Em fa molta vergonya tindre'ls i per això no vull tindre novio.
Agraïria que em responguessiu.
Moltes gràcies
IESP

Hola,
Sóc l'Helena Angel, psicòloga de l'IESP. Totes les noies mesuren el mateix? Totes les noies tenen els dits de la mà llargs? Totes les noies tenen els llavis prims? No, oi?
Tenir els glutis més peluts no depèn de si ets noi o noia, depèn de la teva genètica i de la teva constitució corporal. En general totes les persones tenim pèls per tot el cos, el que passa que dependrà molt del color de cabell que tinguis, com més fosc més es veuen.
Però no ho has de viure com quelcom negatiu, cada persona és diferent. Si et molesta molt podries decolorar-los amb crema per decolorar pèls.
Una abraçada,
Helena Angel @HelenaAL