URGENT!
Bona tarda Sara, t'he fet varies preguntes però mai he obtingut resposta et voldria parlar d'un tema que realment hem preucupa, hem noto molt grassa medeixo 1'70 i peso 43kg ja porto mes de 6 mesos vomitant tot el que menjo no tinc gens de ganes de menjar res i cada vegada que la meva mare hem posa menjar a la taula estic mes de 2h intentant menjar un sol plat.
Molts amics meus diuen que tindria que consultar a un especialista perquè creuen que estic anorèxica i diuen que estic massa prima però jo hem continuo veien grassa.
Siusplau Sara ajuda'm soc anorèxica o simplement els meus amics estan obsesionats?
Molts petons.
Adri.
Sara Bujalance

Hola Adri! Gràcies per compartir amb mi la teva consulta, pel que dius es nota que fa temps que ho estàs passant malament per culpa del menjar. Per tot el que m'expliques és possible que estiguis patint problemes amb el menjar i el pes, i aquests problemes poden arribar a ser molt greus, ja que poden arribar a ser una anorèxia o una bulímia, per això els teus amics estan preocupats. No és que estiguin obsessionats, és que realment tenen motius per estar preocupats per tu. És molt important que parlis amb els teus pares sobre el que t'està passant, ells t'ajudaran a sentir-te bé i a evitar que aquest problema empitjori. Sé que pot ser difícil parlar amb els pares sobre això, però és imprescindible que ho facis. Ja veuràs com després de parlar amb ells, t'hauràs tret un pes de sobre i rebràs tota l'ajuda que necessites per part seva. Si veus que et cosa parlar amb ells, pots provar d'escriure'ls una carta explicant-los tot per a que la llegeixin quan tu no hi siguis davant. O també pots demanar-li ajuda als teus amics per parlar amb els teus pares, segur que estaran disposats a donar-te ànims i suport. Molts petons!! (Si necessites més orientació pots escriure'm a sbujalance@acab.org)