La primera vegada fa mal?
Hola adolescents!!
Sóc una noia de 14 anys i porto temps pensant i tenint curiositat per saber si la primera vegada que es té relacions sexuals fa mal o no. Us agrairia que em responguéssiu
Petons i Gràcies!!!
Elena Crespi

Hola Mireia!
Doncs no sempre fa mal. HI ha noies que sí i noies que no. Depèn de moltes coses:
-dels nervis que tinguis (és important estar tranquil·la)
-de com de convençuda estàs del que estàs fent (ho has de fer perquè tu realment vulguis)
-la confiança que tinguis amb el noi o noia amb qui estaràs (és important que us agradeu, us coneixeu, i sigui volunat de tots dos el fer-ho)
-si tens preservatius (la protecció és vital!)
-del teu hímen (pot ser més o menys rígid)
Per tant... com que no podem controlar com és el teu hímen, el millor és que la resta sigui com tu vulguis i així sentiràs menys dolor!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres