COM HO FAIG?...
Hola! Tinc 14 anys i encara no m'he liat amb ningú... porto uns 2 anys intentant donar-me el primer petó però no m'atreveixo a fer-ho, no sé perquè sincerament. Un noi m'ha demanat sortir i la veritat és que els dos ens agradem, ell crec que ja té molta experiencia en això i jo no... no vull que pensi que em lio malament i que no li agradin els meus petons o alguna cosa per l'estil, i bé jo sempre em poso nerviosa! algun consell per fer-ho millor? Més que un novio és un 'rollete', hauria d'esprerar a trobar a algú millor i fer-me el petó amb ell perquè no l'importès com em lio? merssssssssssssssssssssssssssssiiiiiiiii:D
Elena Crespi

Has de fer-te el primer petó amb qui tu realment vulguis, sigui novio o "rollete" però n'has d'estar convençuda. Si portes 2 anys intentant-ho i no ho has fet potser és perquè no n'estàs segura del tot, per moltes ganes que en tinguis.
I ningú neix ensenyat a fer petons, es van aprenent mica en mica, per tant, has d'estar disposada a parendre'n amb qui te'ls facis perquè junts creeu una manera única de fer petons. Ell no t'haurà fet mai un petó a tu i, per molt segur que sembli, segur que també esta nerviós i neguitós!
Ànims però fes-ho quan realment n'estiguis segura!
Elena Crespi i Asensio - www.iesp.cat
Fbk: elenacrespipsico - @tarongesenceres