COS
Holaem dic Sandra i tinc 15 anys, fa mesos vaig patiir una petita anorexia, em veia incapacitada a menjar ja que em volia aprimar molt, vaig aconseguir aprimarme només un quilo! La meva mare ho va notar ja que ella qun tenia la meva edat també va petir un any d'anorexia.Em va portar al metge i vaig haver-hi d'anar cada setmana. Ara ja estic bé. pero tot i aixi em continuo veient grassa de cames, no estic satisfeta amb el meu cos. m'agradaria fer una dieta o algo aixi pero no estic ben segura.
La setmana ppassada peso 51 kg i medeixo 1,75 m
¿que faig?
Sara Bujalance

Hola Sandra! Gràcies per compartir amb mi la teva situació, quan algú passa per problemes amb el menjar pot arribar a sentir-se molt malament. És impossible que estiguis grassa de cap part del cos. Si et veus grassa, és per culpa de l'anorèxia. Aquesta malaltia és molt manipuladora i aconsegueix que et vegis més grassa del que estàs. Fer una dieta no et farà sentir-te millor, el que has de fer per aconseguir trobar-te bé del tot i estar satisfeta amb el teu cos és parlar amb la teva mare i explicar-li com et sents. Ella et pot entendre molt bé perquè ja hi va passar, i farà tot el possible per ajudar-te a estar bé. Així que parla amb ella. Molts petons!!